مدیر سایت 09188879264

کارشناس فروش 09120765687

Search
Generic filters

کاربران محترم حافظ تجهیز میتوانند به سه روش نسبت به پرداخت قیمت و هزینه ارسال اقدام کنند:

الف) بهترین و ساده ترین و همچنین امن ترین راه استفاده از درگاه پرداخت آنلاین است

برای این کار به موارد زیر نیاز است:

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم .برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. توصیه ما استفاده از رمز دوم پویا به جای رمز ایستا است. رمز دوم پویا را میتوانید توسط نرم افزارهای رمزساز و یا دستگاه های رمز ساز که توسط بانکها ارائه میشوند دریافت نمایید.

۳- کدCVV2

این کد یک عدد ۳یا ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.

۴- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

ب) پرداخت کارت به کارت

در این روش هزینه های خرید توسط خریدار به کارت بانکی انتقال داده می شود. برای این کار لازم است با کارشناس فروش حافظ تجهیز تماس و شماره کارت بانکی را گرفته و پس از انتقال تصویر قبض یا رسید نرم افزار برای کارشناس مربوطه ارسال شود و پس از تایید مراحل ارسال سفارش شروع می گردد. بدیهی است انجام این روش مستلزم صرف زمان بیشتری است.

ج) پرداخت در هنگام تحویل

در این روش شما میتوانید پس از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید. ( در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی این روش برای پرداخت امکانپذیر نمی باشد )